Tuesday, October 6, 2009

به یاری شما برای هرچه قویتر شدن این انفجار نیازمندیم

لینک مرتبط با ویدیوی اتحاد برای آزادی در سایت بالاترین (در اینجا) با حدود 90 امتیاز به زباله دان لینکها فرستاده شد. اگر فکر می کنید ما برای ساخت این ویدیو کم هزینه کرده ایم یا فکر می کنید آنقدر بیکار بوده ایم که یک آهنگ نخ نما را با تعدادی عکس و فیلم فقط برای تفریح سرهم کرده ایم لطفا این مطلب "گزارش یک تلاش؛ درسهایی که گرفتیم و برنامه ریزی مجدد برای موفقیت نهایی" را بخوانید.
هر روز صدها نفر و به خصوص ایرانیان خارج از کشور فریاد می زنند که چرا کسی کاری نمی کند؟ ولی وقتی طرحی داده می شود و از آن مهمتر به سختی اجرا می شود، کمتر کسی حاضر به حمایت است.

دوستان عزیز، مجموعه کلیپهای اتحاد برای آزادی هیچ گونه کپی رایتی ندارد. لطفا آنها را در هر جا و با هر نامی که خواستید استفاده کنید و برای هر کسی که فکر می کنید می تواند موثر باشد ارسال کنید. ما به سختی به اینترنت آزاد و پر سرعت دسترسی داریم. منتظر ما یا دیگران نباشید. اگر حس می کنید که این ویدیو می تواند ذره ای جو رسانه ای را به سمت جنبش سبز حرکت دهد، از تبلیغ آن به هر نحوی که صلاح می دانید دریغ نکنید.

با عرض پوزش بابت لحن تند و احساسی و بیش از حد متوقع بودن ما ولی امیدوارم احساس ما را درک کنید.

پی نوشت. دوستان ما در خارج از کشور روز هفتم اکتبر را برای ارسال انفجاری ویدیوها پیشنهاد داده اند. با قرار دادن متن فراخوان در وبلاگ خود و همزمان ارسال آن با ایمیل به هرچه قویتر شدن این انفجار کمک کنید

No comments:

Post a Comment